Contact

Iedere werkdag staan we klaar om jou te helpen en vragen te beantwoorden. Onze mensen en team support kan je bereiken via de website en het contactformulier, email (info@rvdb.nl) of telefoon (+31 (0)88 55 21 200).

Afspraak maken

Wil je een gesprek met ons over onze diensten? Neem dan via de website en het contactformulier, via email of telefoon contact met ons op. Wij registreren dan je naam, telefoonnummer en e-mailadres om een afspraak in te plannen.

Staat er een afspraak ingepland? Dan slaan wij jouw gegevens op in onze database. Wij gebruiken deze gegevens om je op de hoogte te houden van wijzigingen in de afspraak. In het systeem hebben wij de mogelijkheid om aantekeningen bij te houden van het gesprek.

We bewaren jouw gegevens 1 jaar. Na deze termijn vragen wij jou toestemming om de gegevens te mogen bewaren.

Vraag of klacht

Als je een vraag of klacht hebt, hebben we een aantal gegevens van je nodig. Denk hierbij aan je naam, e-mailadres, telefoonnummer en andere informatie die nodig is om je vraag of klacht in behandeling te nemen. We registreren deze gegevens in onze database en gebruiken deze informatie ook om je op de hoogte te houden van je vraag of klacht. Gaat jouw klacht over financiën? Dan hebben wij een bewaarplicht van 7 jaar. In andere gevallen bewaren we jouw klacht gedurende een periode noodzakelijk voor de afhandeling.Op die manier zijn wij jou beter van dienst, nu en in de toekomst.

De informatie die bij ons support team binnenkomt wordt geanalyseerd om inzicht te krijgen in de aard van de vragen en klachten en het proces eromheen. Vervolgens zetten wij de juiste acties uit om onze dienstverlening te verbeteren.